پس از خرید

کلیه مراحل انجام سفارش شما از طریق پیامک کوتاه و یا ایمیل به اطلاع شما میرسد؛ همچنین شما میتوانید با مراجعه به صفحه “پیگیری سفارش” از وضعیت سفارش خود آگاه شود

در صورتی که از کالای دریافتی رضایت کافی ندارید؛ شرایط مندج در صفحه رویه بازگرداندن کالا و مراحل آن را مطالعه کنید؛ موبوتو با کمال میل مسولیت کالای ارسالی را میپذیرد.

کد پیگیری مرسوله شما به شماره تلفن همراهتان ارسال خواهد شد؛ اگر این کد را دریافت نکرده‌اید و یا گم شده است؛ با وارد کردن اطلاعات سفارش در صفحه “پیگیری سفارش” و یا “تماس با پشتیبانی” میتوانید کد پیگیری پستی سفارشتان را دریافت کنید.

در صورتی پرداخت موفقیت آمیز صورتحساب و تایید فنی از سوی موبوتو ؛ کالا در اولین ساعت اداری روز بعد تحویل واحد توزیع خواهد شد. کالاهای خارج از ارومیه از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد.

پیش از خرید

خی، در حال حاضر تمام محصولات رجیستر شده | دارای کدفعالسازی همتا هستند.

در موبوتو 2 شیوه برای پرداخت صورت‌حساب موجود است ؛ آنلاین از طریق درگاه پراخت با به همراه داشتن اطلاعات کارت و یا واریز به حساب. جهت کسب اطالاعات بیشتر در خصوص پرداخت به صفحه “شیوه‌های پرداخت” مراجعه فرمایید.

سفارش در موبوتو با پست پیشتاز ارسال میشود و عموما 1-4 روز کاری زمان نیاز است تا بسته به دست شما برسد؛ جهت پیگیری سفارش و اطلاع از زمان دقیق دریافت کالا به صفحه “پیگیری سفارش” مراجعه فرمایید؛ در این صفحه همچنین میتوان کد پیگیری پستی را دریافت و رهگیری کرد

در تهران بله؛ 10% بعنوان بیعانه دریافت میشود و مابقی حین تحویل کالا اخذ میشود

در حال حاضر این امکان برای سایر شهرها فراهم نیست؛ در آینده این امکان به موبوتو افزوده خواهد شد.

گارانتی ویژه 7 روزه موبوتو این امکان را به شما میدهد تا با خیال آسوده ثبت سفارش کنید؛ در صورتی که کالای دریافتی معیوب، شکسته و … بود ، موبوتو کالا را بازپس میگیرد و وجه پرداختی شما را به صورت کامل عودت میدهد. لینک های زیر اطالاعات بیشتری د اختیار شما قرار میدهد:

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با واحد پشتیبانی و فروش موبوتو تماس بگیرید