سوالات متداول
ثــبـــــت سفارش
ماهیت فروشگاه موبوتو، اینترنتی میباشد، جهت ثبت سفارش خرید از موبوتو بایستی کالای مورد نظر خود را به سبد خرید بیافزایید، پس از وارد کردن مشخصات خود و آدرس دریافت کالا، مبلغ سفارش خود را از طریق پرداخت اینترنتی پرداخت کنید
متاسفانه جهت بهبود خدمات و سرعت عملکرد، امکان خرید به شیوه سنتی در موبوتو فراهم نیست.
روش پرداخت وجه کالا در موبوتو پرداخت آنلاین با کارتهای عضو شتاب میباشد. در این روش شما نیاز به دسترس داشتن اطلاعاتی نظیر شماره کارت، رمز دوم، CVV2 و تاریخ انقضای کارت خود دارید.
بله؛ شما میتوانید در صفحه صورت حساب؛ آدرس و مشخصات شخص تحویل گیرنده دیگری را ثبت نمایید.
متاسفانه طبق محدودیتهای بانک مرکزی و نهاد تجارت الکترونیک تنها روش پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی میباشد.
رهـگیری سفارش
کلیه مراحل و روند انجام سفارشات از طریق پیامک به اطلاع شما میرسد؛ افزون بر آن، در پنل کاربری خود میتوانید آخرین وضعیت سفارش خود را بررسی نمایید.
کد رهگیری مرسولات پست پیشتاز و تیپاکس را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد، به کمک این کد میتوانید از طریق سایت این دو شرکت از آخرین وضعیت ارسال مرسوله خود آگاه شوید.
در صورتی که از ارسال شدن مرسوله خود اطمینان دارید و کد رهگیری مرسوله را در اختیار دارید با شرکت حمل و نقل مربوطه تماس بگیرید و مشکل را شرح دهید؛ درصورتی که نیاز به راهنمایی داشتید با پشتیبانی موبوتو تماس بگیرید.