پیگیری سفارش
کاربر گرامی شما میتوانید با مراجعه به پروفایل کاربری خود؛ قسمت سفارشات؛ با کلیک بر روی سفارش مورد نظر، از کلیه جزئیات و روند سفارش خود آگاه شوید.
در صورتی که به حساب کاربری خود دسترسی ندارید و قصد پیگیری سفارش خود را دارید؛ با استفاده از اطالاعات سفارش و وارد کردن در فرم مقابل میتوانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
مراحل سفارش در موبوتو
روند پردازش و اجرای سفارشات در موبوتو به شیوه زیر میباشد:
پرداخت شده
پس از ثبت و پرداخت سفارش، وضعیت سفارش شما در حالت پرداختشده قرار میگیرد؛ این بدان معنی است که سفارش شما موفقیتآمیز بوده؛ در این مرحله کارشناسان پشتیبانی موبوتو سفارش شما را پس از استعلام انبار و تاییدیه پرداخت به واحد پردازش ارسال میکنند.
بستهبندی شده
در صورت تایید فنی کارشناسان، سفارش شما در واحد پردازش با رعایت نکات ایمنی به بهترین شیوه بستهبندی شده و آماده تحویل به واحد حمل و نقل (پست پیشتاز و یا تیپاکس) میشود.
ارسال شده
بلافاصله پس از ثبت مرسوله شما در شرکتهای حمل و نقل (پست پیشتاز و یا تیپاکس) و ارسال مرسوله شما توسط شرکت مربوطه؛ کد رهگیری و چگونگی رهگیری مرسوله برای شما پیامک و ایمیل میشود.
تکمیل شده
7 روز پس از تحویل سفارش در صورتی که از کالای دریافتی رضایت داشتید؛ سفارش شما در وضعیت تکمیل شده قرار میگیرد؛ بدیهیست در صورت شکایت و یا تمایل به استفاده از خدمات پس از فروش در این فرجه 7 روزه میتوانید با موبوتو تماس بگیرید.
رهگیری مرسولات پستی
با استفاده از کد پیگیری مرسوله که از طرق پیامک و یا این صفحه دریافت کردهاید
در صورت نیاز به راهنمایی و دریافت اطلاعات بیشتر
با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید: